Reklamace

Pokud zjistíte, že vám bylo omylem zasláno jiné zboží než jste si objednali, kontaktujte nás prosím neprodleně e-mailem na info@ponozky-tausig.cz . Budeme se snažit tento problém co nejrychleji a pro Vás bezplatně řešit. 

Reklamační postup:

  1. Pokud zjistíte závadu na výrobku, ať již ihned po převzetí nebo během záruční lhůty informujte nás, prosím, co nejdříve o této skutečnosti e-mailem na  info@ponozky-tausig.cz
  2. zaslat zboží s pokud možno s číslem faktury a popisem závady zpět na adresu: Tausig Ponožky a Punčocháče, Vinohradská 101, Praha 3, 130 00,  a to doporučeně, bez dobírky.
  3. Zboží Vám bude podle Vašich požadavků buď nahrazeno jiným nebo vráceny peníze, v případě že se daný produkt již nevyrábí nebo není  k dispozici.

Máte možnost:

A) Nárokovat nové identické zboží.
B) Vyměnit za zboží jiné.

 Nárok na uplatnění záruky může zaniknout v následujících případech:

1. Zboží bylo poškozeno při přepravě (v případě, že dodávka vykazuje zjevné vady přepravního obalu, je kupující oprávněn odmítnout převzetí).
2. Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými na obalu.

Pozor! Reklamace není možná v případě zkoušení zboží! Punčochové zboží se z hygienických důvodů nezkouší, tudíž nárok na reklamaci zaniká. Pokud nevíte svou velikost, napište nám raději nejprve e-mail a pokusíme se Vám poradit.

Zkoušené a nošené zboží nebude vyměněno!