Reklamace

Pokud zjistíte, že vám bylo omylem zasláno jiné zboží než jste si objednali, kontaktujte nás prosím neprodleně e-mailem na info@ponozky-tausig.cz . Budeme se snažit tento problém co nejrychleji a pro Vás bezplatně řešit. 

  1. Pokud zjistíte závadu na výrobku, ať již ihned po převzetí nebo během záruční lhůty informujte nás, prosím, co nejdříve o této skutečnosti e-mailem na info@ponozky-tausig.cz .
  2. Následně je potřeba zaslat zboží s pokud možno číslem faktury a popisem závady zpět na adresu: Tausig Ponožky a Punčocháče, Vinohradská 101, Praha 3, 130 00.
  3. Zboží Vám bude podle Vašich požadavků buď nahrazeno jiným nebo vráceny peníze. 

Máte možnost:

A) Nárokovat nové identické zboží.

B) Odstoupit od smlouvy a v tom případě vám vrátíme vaše peníze zpět.

C) Můžete, ale i nakoupit (vyměnit) za zboží jiné.

 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout v následujících případech:

Zboží bylo poškozeno při přepravě (v případě, že dodávka vykazuje zjevné vady přepravního obalu, je kupující oprávněn odmítnout převzetí).

Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými na obalu.

Pozor! Reklamace není možná v případě zkoušení zboží! Punčochové zboží se z hygienických důvodů nezkouší, tudíž nárok na reklamaci zaniká. Pokud nevíte svou velikost, napište nám raději nejprve e-mail a pokusíme se Vám poradit.

Zkoušené a nošené zboží nebude vyměněno!